A.N.P.C.

Site oficial protectia consumatorului : http://www.anpc.gov.ro/

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/servicii/Lege%20nr.%20365(r1)%20din%202002.html

Modalitatea de returnare

Conform legislatiei romane in viguare; Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea unui motiv. Clientul este responsabil pentru "diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor" conform OUG 34/2014, cu modificarile in viguare. Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi si in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia adica mai exact cadourile personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).

Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

- Palarii

-Turbane

-Coronite cu flori

- Accesorii evenimente

- Orice produs facut special la comanda unui client

Returnarea produselor eligibile pentru acest proces se va face pe cheltuiala comerciantului in cazul acesta Palarii Chic si prin aceeasi metoda de transport cu care s-a facuta si expedierea. Produsul trebuie sa fie ambalat in pachetul sau original (in cazul in care acesta era prezent), cel cu care a fost expediat. Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de Palarii Chic in termen de 14 de zile calendaristice de la solicitare.

Alte motive pentru returnarea unui produs:

- ati primit un alt produs decat cel comandat;

- produsul a ajuns la dumneavoastra defect sau deteriorat

- diferenta dintre imaginea produselor din magazin si cel primit de dumneavoastra este evidenta si se dovedeste(inclusiv diferenta de culori dar nu si ce de nuanta)

Avem rugamintea sa verificati continutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. Daca produsul este deteriorat va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la adresa de e-mail palariichic@gmail.com sau la numerele de telefon puse la dispoztie in cadrul magazinului. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, desfacut va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar orice reclamatie ulterioara este declarata nula.

Daca constatati ulterior ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa de e-mail palariichic@gmail.com sau pe numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul websit-ului.

Va multumim pentru atentia acordata.